Maratonul de alergat

Pentru a avea un stil de viață sănătos, este recomandat să faceți mișcare în fiecare zi. Maratonul de alergat, pune toți mușchii în mișcare și vă ajută să vă tonifiați, dar și să vă mențineți sănătatea.

În timpul unui maraton ar trebui să urmați următoarele indicații:

Concentrați-vă pe a rămâne relaxat și în ritm, și asigurați-vă că vă opriți și luați lichide la fiecare oprire de apă, chiar dacă nu vă este sete. Multe maratoane au acum alimente și geluri. Împărțiți cursa în segmente: 5-K, 5 mile, 10-K, 10 mile. Când ați atins primul kilometru, nu vă gândiți „Bine, mai trebuie doar 25,2 km de mers”. În fiecare dintre punctele de control importante, gândiți-vă cât de departe ați ajuns și cât de bine vă simțiți. Nu vă faceți griji pentru cât de repede mergeți. Ar trebui să vă simțiți foarte confortabil pentru prima jumătate a cursei.

Amintiți-vă că maratoanele cele mai reușite sunt conduse sub formă de împărțiri negative, ceea ce înseamnă că a doua jumătate este mai rapidă decât prima. Majoritatea maratoanelor fac o poză cu fiecare finalist. Fotograful de cursă vă va trimite o dovadă pe mail la câteva săptămâni după cursă.

După cursă savurați momentul și apoi luați-vă bagajul, schimbați-vă în alte haine și continuați să beți lichide. O baie fierbinte, o baie în piscină, unele întinderi sau un masaj mai târziu vor ușura durerile. La fel vor face și 20-30 de minute de mers. Da, unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face după un maraton este plimbarea. Chiar dacă este mai târziu în acea zi. Mersul pe jos, ciclismul și înotul sunt în regulă, dar corpul are nevoie și de o mică pauză. Un astfel de maraton are nevoie de mai mult exercițiu în spate. Dacă știți că nu rezistați foarte mult la alergat, ar fi indicat să nu participați la maratonul de alergare, ci să vă mai antrenați.